marți, 16 octombrie 2012

Garage Sale, samabata la Cluj!

Chiar daca va anuntam zilele trecute pe pagina de Facebook a blogului ca saptamana aceasta voi organiza un blog sale, am schimbat planurile deoarece Ioana Bora de la Stilistele.ro organizeaza un eveniment foarte fain la Cluj la care vreau sa particip, mai precis, un Garage Sale.

Ce inseamna asta? Inseamna ca expozantii aduc de acasa ce au de vanzare de la haine noi sau second hand pana la accesorii gen pantofi, genti, bijuterii sau obiecte de decoratiune interioara. Adica tot ce ne trece prin cap, fara nicio restrictie.
Eu am prins gustul acestor Garage Sale-uri din show-urile americanilor, deoarece ei organizeaza foarte des evenimente de acest gen si am vazut cate comori se pot gasi in acest gen de targuri. Chestia faina e ca poti veni ca si cumparator si cu un buget extrem de mic sa te alegi cu super achizitii pe care in alte conditii ai fi dat o gramada de bani.
Exceptand faptul ca sunt expozant as vrea sa incurajez actiunea Ioanei si sa va incurajez pe voi sa veniti macar sa dati o tura prin zona ca sa va convingeti de cate chestii minunate puteti gasi la un asa eveniment.
Eu o sa vin cu tolba plina, asta insemnand: haine noi si second hand (in conditie foarte buna), pantofi si alte accesorii, in mod deosebit genti.
Toate detaliile despre eveniment le gasiti pe pagina de Facebook special conceputa, adica AICI unde va rog sa dati Join si daca aveti putin timp liber la dispozitie sa trimiteti si invitatia prietenilor vostri sau pe siteul Stilistele.ro.
Va astept!

Un comentariu:

  1. Ce pacat ca nu o sa fiu in Cluj in weekend... :( Imi iei tu ceva ce crezi ca mi s-ar potrivi? :D

    RăspundețiȘtergere