vineri, 13 iulie 2012

At least 30 days of healthy food- 7

M-am pus pe gateala ieri deoarece m-am saturat de mancarea comandata, nici o salata nu imi mai facea cu ochii, nimic nu ma mai tenta din listele lor. Asa ca, am facut eu un fel de mancare chinezeasca, usoara si foarte gustoasa. Am taiat 3 morcovi, 2 ardei, niste telina, cativa catei de usturoi si i-am pus la calit intr-o lingurita de ulei de masline. I-am lasat foarte putin sa se infierbante si am adaugat apa. Dupa cateva minute de fierbere la foc mic am adaugat cateva bucatele de muschi de porc, foarte fin taiate, asa cat pentru gust. Am lasat toata compozitia sa fiarba la foc mic si cand a fost aproape gata am adaugat 2 linguri de sos de rosii, busuioc, coriandru, putin piper alb, niste chili si patrunjel proaspat. Separat am fiert o mana de orez alb (chiar daca e mai sanatos cel brun, m-am scarbit deja de el ) si le-am amestecat apoi. E adevarat, combinatia de carne cu orez nu e cea mai corecta dar in portii mici cred ca nu strica. Cam asta am mancat la pranz si mi-a placut foarte mult, nu are gustul mancarii chinezesti dar seamana la compozitie. Dimineata am mancat un kiwi si seara 2 felii de lebenita. Chiar daca ar fi indicat sa manac mai mult, pe caldura asta chiar nu pot, numai de lichide simt nevoia.
In weekend merg la nunta, adio dieta, bye, bye silueta :)
O sa incerc sa ma mentin in standardele proiectului, va tin oricum la curent chiar daca o sa mai calc pe bec :D
P.s.: scuzati poza, e uratica rau dar n-am avut rabdare sa fac alta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu