miercuri, 11 iulie 2012

At least 30 days of healthy food- 6

Ieri am cam suferit de foame pana am ajuns acasa din cauza ca nu mi-a placut mancarea deloc. Nu va imaginati ca am rabdat, am ajuns acasa, am mancat o felie de paine integrala cu crema de branza, am asteptat cam o ora si lebenitaaaaa. Planuiam sa dau gata jumatate dar nu am putut mai mult de 2 felii.
Azi dimineata m-am desfatat cu o cafea, pe terasa mea proprie si personala la o temperatura respirabila (in sfarsit) si un kiwi.
La amiaza mi-am comandat un risotto cu pastrav pentru ca vroiam sa manac ceva bun, bun, bun da si sanatos. Avea si rosii cherry in compozitie, un deliciu. Nu va mai spun ca ieri am stat si am gatit 2 ore ca sa-mi aduc astazi pranzul la serviciu si l-am uitat acasa . Sper sa mai fin bun maine.

Pe la 4 am mancat un bol de cirese, delicioase.
Cam atat astazi, nu prea am chef de scris, sunt obosita deoarece azi noapte am adormit la 2 (Desperate Housewives) si de la 6 m-a bazait o musca pana mi-a sarit tot somnul.
Deseara va arat niste poze faine cu cateva achizitii din ultima vreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu