luni, 9 iulie 2012

At least 30 days of healthy food- 4

Asta cu healty food-ul in weekend n-a prea functionat. Om sunt si eu, normal ca am mai gustat incoace,'ncolo. Sambata n-are rost sa va descriu, cert e ca au fost implicate animale moarte :D Duminica am fost la tara, btw, prima data dupa muuulllttt timp cand la Belis aerul era respirabil, cel putin 10 grade in minus fata de Cluj, a dat la un moment dat si o ploaie sanatoasa, imi venea sa plang de dragul racorii :D
Va arat meniul de duminca cu care ne-a asteptat soacra-mea din care promit ca numai am gustat ;) (stiti aia cu hotul neprins ).


Placintele alea cu salata de vinete, mmmm...healty food, what?
Da de azi m-am dat pe brazda din nou. Dimi, un amarat de kiwi si la amiaz salata greceasca cu branzica feta. Foarte buna (a se citi cam seaca) si sanatoasa. Am mai adaugat la ea exact 3 bucatele amarate de cartofi rustici (adica cam un sfert de cartof normal) de abia s-au simtit pe-o masea.
Deseara lebenita e pe rol si ma duc la aerobic. Am zis.:)

Un comentariu: