luni, 9 aprilie 2012

Paula's Choice- Intensive Wrinke Repair Retinol Serum-review

Stiti deja ca sunt fan produse Paula's Choice datorita calitatii si  a preturilor pe care le consider rezonabile, mai ales in concordanta cu cantitatea unui produs.
Am testat pana acum destul de multe produse de la ei, toate mi-au placut foarte mult, singurul cu care nu m-am inteles a fost gelul cu 2%BHA dar asta datorita texturii de gel care nu mi s-a potrivit. In rest, imi plac toate.
Recent, am achizitionat serul cu retinol, mai precis Intensive Wrinke Repair Retinol Serum.
Am platit pe el cam 30 de euro si are o cantitate de 30 ml. Am 25 de ani, multi vor spune ca nu am nevoie de produse antirid si ca e prea devreme sa folosesc asa ceva, insa eu cred in puterea preventiei mai mult decat in puterea tratamentelor, asadar folosesc fara urma de indoiala tot ce simt ca mi se potriveste chiar daca are denumirea de antirid. Molecula intreaba de vitamina A, mai precis Retinolul impreuna cu toti derivatii acesteia numiti retinoizi sunt ingrediente cell comunicating, mai precis spun celulelor pielii sa se nasca sanatoase, de aici si efectul de preventie anti age, nicidecum de "stergere" a ridurilor.
Are o textura fina, usor uleioasa, pe piele se simte ca si un ulei putin mai solid. O bobita de produs este suficienta pentru intreaga fata.
Rezultate? Nu pot sa spun ca deocamdata am rezultate spectaculoase insa am niste cicatrici post acneice care tratate cu exfolianti pe de o parte si serul cu retinol pe de alta parte, incep sa se estompeze din ce in ce mai bine. De asemenea, confera o luminozitate aparte tenului. Il folosesc concomitent cu factor de protectie si il aplic seara, ca si ultim pas in rutina de ingrijire.
Este un produs bun a caror efecte sunt sigura ca vor fi si mai spectaculoase in timp datorita proprietatilor Retinolului.
Recomandat.

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Alexandra, am un ten normal spre mixt. Depinde si de anotimp.:) Oricum, serul nu e gras chiar daca are textura uleioasa se absoarbe repede in piele.

      Ștergere
    2. mersi, as fi vrut sa i-l iau mamei si ea are tenul gras.

      Ștergere
  2. eu nu am folosit niciodata marca asta de produse, dar te cred pe cuvant:)

    RăspundețiȘtergere