joi, 19 aprilie 2012

And the winners are...

Stiu ca asteptati lista castigatoarelor la giveaway deoarece era anuntata pentru aseara. Din pacate laptopul meu s-a hotarat sa nu mai functioneze si ca de obicei m-a lasat cu ochii-n bec cand mi-a fost lumea mai draga.
Niciun bai, le anunt acuma.
Au fost 31 de inscrieri valide, lista este urmatoarea:

1
Claudia_mami
2
Adriana C.

3
Bianca Roxana
4
Andreeabacau
5
Tatiana Sorina
6
Bianca

7
Valentina

8
Manole Alina Maria
9
Alexandra S
10
anyt_dodo

11
Oana (1)

12
Andra Katerina
13
Andreea Elena
14
Jane

15
Anca Ionela
16
Mihaela

17
Danonika

18
Calin Elena
19
Calin Andreea Daniela
20
Monika

21
Adela

22
Oana Georgiana
23
Stefania Petcu
24
Radu Adina
25
Roxana_4u95
26
Anaiss

27
Oana (1)

28
Oana(2)

29
Cerceii Ilincai
30
Andreea Luiza
31
Mary_lena



Am selectat cu ajutorul random. org 3 numere, in ordine crescatoare:
Asadar, locul 3 este numarul: 19- Calin Andreea Daniela
Locul 2 este numarul: 2- Adriana C.
Locul 1 este numarul : 28- Oana 2-oana.catalyna@yahoo.com (Oana, ai avut 2 inscrieri, ai castigat cu a doua inscriere). 
Felicitari si sper sa va bucurati de premii!
Rog castigatoarele sa imi trimita mail pana in cel tarziu 48 de ore, daca nu voi extrage alte castigatoare. Pe mail sa imi specificati ce brosa doriti sau daca nu vreti una din cele expuse in mod special sa imi descrieti cum v-ar placea sa arate.
In curand va urma un alt giveaway unde va astept cu drag.

2 comentarii: