joi, 22 martie 2012

Sfaturi pentru viitoarele mirese

Oficial, odata cu venirea primaverii sezonul nuntilor a inceput in forta. Viitoarele mirese deja sunt gatuite de emotie, nu te mai poti intelege cu ele, asadar, miresici dragi, puneti-va o prietena buna, viitorul sot sau pe oricine aveti pe langa sa va citeasca postul acesta si dupa aceea sa vi-l explice cu calm. Stiu sentimentele ce va incearca, been there, done that.:D

Toate miresele vor sa fie perfecte in ziua nuntii lor. E momentul acela in viata cand tu esti personajul principal, centru atentiei si categoric, trebuie sa arati perfect.Pentru cele fericite, momentul acesta este unic.
Avand in vedere ca toate femeile vor sa fie mireasa perfecta, cea mai cea, majoritatea dintre ele apeleaza la tratamente extrem de invazive si asta in general chiar inainte de nunta. Din pacate, schimbarile pe care si le fac pot fi dezastruoase, de aceea eu va dau aici cateva sfaturi cu ce sa nu faceti pentru infrumusetare inainte de marele eveniment plus cateva idei cu ceea ce puteti face linistite.
1. Nu abuza de solar sau de soare inainte de nunta. Stiu ca o piele bronzata merge de minune cu o rochie alba sau crem insa, nu e asa ca fiecare dintre noi am vazut cel putin o mireasa care arata ca scapata dintr-un incendiu? Bronzul artificial se vede si pe langa ca se vede, se vede urat. Daca totusi vrei sa schimbi putin nuanta pielii tale, fa-o treptat, in sedinte scurte si mai ales cu masura.Daca nu ai mai facut niciodata sedinte de solar trebuie sa ai in vedere ca pielea ta se poate irita si te poti trezi cu iritatii urate care nu trec usor.Sfatul asta este valabil si cu soarele.Daca stai la prajit ti se poate duce pielea, iti pot aparea pete, cosulete sau cel mai urat, besicute pline cu apa pe care chiar nu ai cum sa le ascunzi. Eu sunt total impotriva solarului dar mi-am calcat pe principii inainte de nunta si am fost la cateva sedinte, cam 4, fiecare de cate 4 minute si ultima de 6. A fost ok, nu m-am ars, am capatat o culare frumoasa dar imi simteam pielea de pe fata ca o geanta, atat era de uscata. Plus ca eram convinsa ca voi muri de fiecare data :D Nu o sa mai repet experienta, clar.
2.Nu face schimbari majore la aspectul tau inainte de nunta. Adica nu te vopsi radical, nu te tunde, nu iti pune suvite nu stiu de care, etc. Exista marea probabilitate sa nu iti placa deloc si stiu cazuri exacte.Daca vrei totusi o schimbare, fa-o cu cateva luni inainte de nunta ca sa ai timp sa o remediezi in cazul in care iese rau.
3.Nu iti face tratamente invazive. Mai exact, nu iti face tratamente faciale inainte cu minim 2-3 saptamani de nunta, mai ales daca acestea implica extractii de comedoane sau mai stiu ce alte avioane.Tratamentele iritante pot fi socante pentru ten iar iritatiile nu trec usor. Fa ce trebuie sa faci inainte cu ceva timp de nunta ca sa te asiguri ca tenul tau suporta si ca nu vei arata ca si tocmai iesita dintr-o operatie.
4.Nu incerca produse cosmetice noi inainte de nunta. Dupa cum am spus mai sus, pielea ta poate sa nu suporte vre-un ingredient si sa se irite sau sa te alegi cu o alergie urata. Foloseste ce ai folosit dintotdeauna sau testeaza produsul cu ceva timp inainte.
5.Nu face exercitii fizice intense inainte de nunta mai ales daca nu faci sport constant, poti face o febra musculara puternica care sa te tina tinuita pe scaun toata ziua (seara) si nu ai vrea nimeni sa creada ca viitorul sot iti plica corectii fizice, nu?:)))
6.Incearca sa nu mananci sarat inainte cu doua saptamani de nunta ca sa nu reti apa in organism si sa nu arati umflata. Mananca sanatos si bea multa apa ca sa te simti plina de energie si de viata, iti va da un tonus excelent si vei fi plina de energie.
7.Nu tine diete drastice inainte de nunta deoarece te poti devitaminiza si vei fi o mireasa trista si infometata. Pe langa asta e posibil ca rochia sa iti fie larga si sa nu mai ai posibilitatea sa o modifici. Mananca sanatos, mergi pe o alimentatie bazata pe fructe si legume si te vei simti excelent.
8.Fa-ti masti usoare si hidratante in saptamana nuntii cu ingrediente blande care sa nu contina suc de citrice, daca ai tenul gras fa-ti zilnic o masca din argila ca sa reglezi excesul de sebum. Cu o zi inainte de nunta fa-ti un scrub bland si usor, nu trage foarte tare de pielea fetei.Daca ai fata iritata, aplica masti cu ceai verde si musetel, precum si masti cu aspirina pentru calmare.
9.Hidrateaza pielea cu sfintenie, atat a corpului cat si tenul ca sa ai pielea aceea proaspata si stralucitoare in ziua nuntii. Insista in zonele foarte uscate cum ar fi coatele.
10. Dormi bine in fiecare noapte, minim 8 ore pe noapte. Un ten odihnit, un psihic bun, un tonus molipsitor fac mai mult decat orice produs de make up.

Iar la final, iti doresc cu adevarat sa te bucuri de nunta ta, sa te simti extraordinar, sa fii cu adevarat printesa. Si evident, sa fii fericita in casnicie.:)

9 comentarii:

  1. Lavi, superb articol, extrem de util.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te ocupi si de organizare de nunti?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai mi-am prog un tratament inainte de nunta, il anulez, m-ai convins.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie sa il anulezi, reprogrameaza-l mai devreme doar.

      Ștergere
  4. pot sa completez?
    din experienta:
    - daca ai nunta in toamna ai grija ce haine porti vara si foloseste spf ridicat si pe maini, si pe gat&decolteu. mai bine doua sedinte dezbracata la solar decat maneci de tractorist sau ten mai alb decat gatul. eu am folosit spf 30 pe maini si 50 pe fata (m-a lasat natura destul de creola si ma plac asa, soarele nu mi-e prieten ca ma face urata)
    - ia-ti rochie USOARA sau REGLABILA. eu am facut fix pe dos: grea si nereglabila. N-am slabit inainte de nunta dar asta a fost impresia... aluneca de pe mine de ce grea era si nu se putea stange in niciun fel. spre seara i-am pus bretelutele dar pana la urma am dat-o jos ca mi-era cald RAU. nu, n-am ramas dezbracata (vezi mai jos)
    - daca nunta are loc intr-o perioada cu temperaturi ridicate o sa lesini in rochia de mireasa. eu am ales pt civila tot rochita alba pe care am purtat-o si la restaurant si m-am simtit f bine
    - PLASTURI! multi si scumpi (calitativi)! recomand scholl sau compeed. mie mi i-au uitat acasa si am facut rani. noroc ca am avut 3 perechi de incaltari. una m-a distrus la sedinta foto, una la hore si una pe final :)))

    daca imi mai vin idei va mai zic :)))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc :) sunt o viitoare-mireasa-care-vrea-sa-fie-perfecta :)

    RăspundețiȘtergere