vineri, 30 martie 2012

Comanda Paula's Choice si promotii

Urmeaza din nou o comanda Paula's Choice pe care o va face dupa cum v-am mai spus verisoara mea Lavinia. De data aceasta vine cu niste oferte foarte tentante, mai ales ca deja incep sa se contureze cliente fidele.
Asadar, la orice produs Paula's Choice achizitionat aveti reducere de 10% iar la o comanda de peste 100 de euro ( 440 de lei) primiti o reducere de 15%. Transportul este gratuit prin Posta Romana oriunde in tara.
Pentru mai multe detalii si pentru lista de preturi o puteti contacta pe Lavinia la lavinia_roshu@yahoo.com.
Urmatoarea comanda va avea loc peste aproximativ doua saptamani.
Daca sunteti din Cluj, produsele vi le pot aduce eu personal.
Vreau sa va multumesc pentru increderea acordata mie in primul rand si sa va spun ca sunt foarte bucuroasa ca prin intermediul acestei mici afaceri initiate de verisoara mea am reusit sa imi cunosc cateva cititoare care sunt foarte dragute, doar sunt ale mele :).
Pentru orice alte intrebari legate de alegerea produselor sau de modul de folosire a acestora imi puteti scrie si mie si imi voi face timp sa discutam si sa va explic aspecte asupra carora aveti nelamuriri.
Va doresc un weekend cu soare!

Un comentariu:

  1. Buna ziua numele meu este Bogdan sunt din jud.Iasi.Am observant ca aveti un blog interesant!!!
    As dori daca doriti sa facem schimb de linkuri/bannere ?
    Adresa mea web este :http://descopera-travel.blogspot.com/
    Adresa mea personala de e-mail este: bogdan_burca @yahoo.com
    Si daca se poate puteti sa imi dati un like la pagina Descopera lumea: http://www.facebook.com/descoperatravel
    Astept raspunsul dumneavoastra printr-un comentariu pe blogul meu sau printr-un e-mail . Mai bun ar fi comentariul dar cum vreti !

    RăspundețiȘtergere