miercuri, 11 ianuarie 2012

Tips

Pentru cele pasionate de ingrijirea naturala, va recomand un site de unde puteti comanda produse cosmetice naturale, suplimente, alimente de baza,produse cosmetice,de ingrijire etc, siteul se numeste iherbs.com. Livrarea costa (doar) 4 dolari si daca introduce codul WOW123 aveti reducere de 5 dolari ;).Eu am comandat uleiuri de la ei, tocmai am mai pus o comanda pt un ulei de jojoba 100% natural si costul cu tot cu transport a iesit undeva in jur de 7 dolari.Pont, nu?
De asemena, multe dintre voi s-au plans de costul de transport pt produsele Paulei, stiu ca erati cateva care doreati exfoliant BHA dar era prea mare shipping-ul. Am gasit o alternativa, am gasit exfoliant Neutrogena(din recomandarile ei) pe Amazon.uk la 9 lire si pe Amazon.com la 4dolari(doar ca acestia nu livreaza in Romania).Din pacate si aici e marisoara taxa de transport, pt uk e undeva in jur de 6 lire dar daca mai convingeti pe cineva puteti imparti ;)
Cumparati ieftin si bun, nu mai dati banutii pe cosmetice inutile si ineficiente, save it for clothes! :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu