miercuri, 25 ianuarie 2012

Despre programul de afiliere Pauls's Choice

Va spuneam ieri ca buna mea prietena/verisoara and so on, denumirile nici nu mai conteaza a incheiat un parteneriat cu Paula's Choice de care putem beneficia cu totii. Intradevar, nu vom fi nesimtite, nici nu ne vom pune coroana deaspupra capului si nu vom bate din aripioare asadar vom recunoaste ca pentru ea e o mica afacere. Cu profit minin si oricine poate sa vada asta deoarece conditiile de afiliere cu Paula le puteti afla printr-un singur mail. Asta ca sa elimin gandurile rautacioase din capul unora care ma vor bombarda cu intrebari despre profit.
Insa, mai presus de mica afacere este un proces de mic ajutor conceput de mine si de ea, persoane (foste) suferinde de acnee care stim ce inseamna o trauma de acest gen. Pentru cine o ia cu usurinta ii sugerez sa se mai gandeasca, este o trauma la fel cum este o trauma faptul ca esti obez, sau ca ai orice alt defect care in timp poate sa te afecteze. Anii de cerecetare pe pielea noastra ne-au facut sa descoperim ce e bun si ce nu e bun pentru piele, am citit mult, ne-am documentat mult, am ajuns pe siteul www.pasagera.ro unde ne-au fost descoperite si mai multe si de acolo pana aici a fost un singur pas. Asadar, vom ajuta benevol pe oricine are nevoie de consultanta in tratament, de alegerea produselor potrivite in fc de tipul de ten, vom da sfaturile noastre cele mai bune cui are nevoie de ele. Atentie, nu suntem medici dermatologi si nu putem emite pareri avizate si certificate, putem doar sa ajutam cu sfaturi in conditiile in care stiti de ce boala de piele suferiti. Iar daca noi nu stim vom cauta, ne vom sfatui, vom cerceta si mai mult. Insa cel mai important este sa stiti voi ce probelma aveti, cu tratamentul este putin mai usor.
Pe mine ma puteti gasi aici pentru sfaturi iar pe Lavinia la lavinia_roshu @yahoo.com.
Pana una alta, ca sa o cunoasteti mai bine, am rugat-o sa scrie cateva randuri despre ea si despre cum i-a venit ideea afilierii cu Paula, un fel de mica marturie....

Ma numesc Lavinia (da, tot Lavinia J ) , am 25 ani şi m-am confruntat cu acnee severă şi încăpăţânată încă de când am început adolescenţa (12 ani). Am încercat toate produsele care mi-au fost prescrise sau propuse de doctori, familie, prieteni, prieteni ai prietenilor. Am urmat tratamente interne puternice, de la toate soiurile de antibiotice până la tratamente hormonale, combinate bineînţeles cu dermatocosmetice şi/sau produse externe...ABSOLUT ORICE, fără să mă mai gândesc la costuri. Mi-am dorit, cu orice preţ, să scap de această afecţiune.
 În vara anului 2011, după un ultim tratament prescris de o doamnă doctor dermatolog (foarte recunoscută şi recomandată) m-am prăbuşit deznădăjduită. Am ajuns să mă resemnez la ideea că niciodată nu voi avea un ten curat, că întotdeauna va trebui dimineaţa să mă privesc pe furiş în oglindă, până la aplicarea corectoarelor şi fondurilor de ten care să dea aspectul de ten frumos şi luminos. Seara, la demachiere, doar eu ştiam ce există sub această mască. Am ajuns chiar expertă în machiajul corector dar acesta nu mă ajuta în zilele când vroiam să merg cu prietenii la piscină sau într-un weekend de relaxare . Aş putea să continuu cu detalii legate de starea mea, însă voi cele care v-aţi confruntat cu probleme ale tenului nu aveţi nevoie de prea multe detalieri...cunoaşteţi pe pielea voastră durerea unei măşti.
 Lavinia (prietena, confidenta, verişoara –deşi mai degrabă sora mea) mi-a făcut cunoştinţă cu blogul Corinei, pe care l-am studiat zile întregi în detaliu şi pe care nu mă satur să-l studiez din nou şi din nou. La momentul respectiv urmam deja de câţiva ani tratament cu Diane 35, de câteva luni doxiciclină şi extern brevoxyl şi dermatocosmetice. Nu vedeam îmbunătăţiri prea multe iar pustule...aveam în fiecare zi. Lavinia mi-a spus într-una din zile: încearcă produsele Paulei…nu ai nimic de pierdut. Şi chiar nu aveam nimic de pierdut. Aşa că, în luna octombrie, am încheiat ultimul blister de Diane 35, am renunţat la orice alt tratament şi am făcut prima mea comandă Paula’s choice :  un Skin Balancing Toner, un Exfoliating 2% Beta Hydroxy Acid Liquid (pe care îl alternam cu brevoxyl  )şi o cremă cu factor de protecţie : Extra Care Non-Greasy Sunscreen SPF 45 . Aceasta a fost prima mea comandă, urmată imediat de altele.  Acum folosesc aproape în exclusivitate produsele ei.
M-am îndrăgostit de aceste produse iar tenul meu…e mai bine ca niciodată. Luminos, curat, fără pori măriţi sau pustule.  (pot să vă arăt şi poze, nemodificate J ) Mă uit cu drag în oglindă, mi-am recăpătat încrederea în mine şi m-am hotărât să devin parteneră Paula’s choice din dorinţa de a face aceste produse cât mai cunoscute şi la îndemână.
M-am hotărât să scriu aceste rânduri pentru că îmi dau seama că e important să fac cunoscut măcar o fărâmă din experienţa mea în probleme ale tenului.  Nu afirm că aceste produse sunt miraculoase...miraculos e numai Dumnezeu, care m-a învăţat că nu ambalajul contează ci conţinutul...cunosc multe persoane cu ten de porţelan şi fără caracter. Un zâmbet luminează chipul şi e mai valoros decât o piele impecabilă. Însă ce bucurie e când le putem avea pe amândouă...La acest început de an vă doresc o inimă mulţumitoare şi plină de linişte, care valorează mai mult decât orice bogăţie iar dacă vă pot fi de folos cu un sfat sau un produs de calitate, mă puteţi contacta prin e-mailul amintit în postarea anterioară.

Un comentariu:

  1. suna interesant, am o prietena care s-a confruntat cu problema asta pana la 29 de ani, cand am luat-o de mana si am dus-o la un medic pe care il cunosteam. Din fericire a reusit sa scape de probleme in decursul unui an cu injectii si medicamentatie, dar poate o intereseaza si aceste produse, asa ca am sa ii transmit ;)

    RăspundețiȘtergere