miercuri, 21 decembrie 2011

Go Mettalic

Ce faceti de Rev? E intrebarea cea mai des auzita zilele acestea. Cred ca la ora asta majoritatea dintre noi stim ce vom face de Revelion dar cu ce ne imbracam? Daca nu mergi la restaurant dress code-ul nu e necesar asadar poti diversifica. Chiar daca locul nu ne impune nimic, parca merge totusi un aer mai festiv in imbracaminte, chiar daca esti la o cabana in varful muntelui la trecerea dintre ani trebuie sa emani putina stralucire. Cred ca ati observat daca ati dat o tura prin magazine in ultimul timp ca stralucire este cuvantul cheie sezonul acesta. Mai precis metalic.Totul devine metalic si mi se pare ca se potriveste de minune cu stralucirea zapezii ( zapada imaginara).
Dupa cum ziceam, eu anul acesta imi voi condimenta tinuta cu ceva metalic. Nu stiu inca exact ce dar oferta este larga, de la accesorii pana la articole de imbracaminte iar metalicul nu trebuie sa fie neaparat silver. Poate fi metalic negru, metalic verde, metalic ce ai tu chef si indraznesti sa porti. Stiu precis ca in maxim doua trei luni o sa vedem metalic si in somn deoarece asa ne place noua romanilor sa abuzam la maxim de un trend dar pana una alta, chiar daca vei fi metalica de Revelion, pentru sanatatea vizuala a celor care te inconjoara ar fi bine sa nu pui mai mult de un element metalic in tinuta. Eu inca nu m-am hotarat cu ce voi metaliza dar pana in seara de 31 am timp sa bantui si sa ma hotarasc, tind insa pentru o pereche de cizme metalice sau o esarfa folosita ca si accesoriu de par.
Mai jos, putina inspiratie:













Un comentariu:

  1. Am un cardigan metalic, l-am tinut 2 ani in dulap si acum 2 luni l-am purtat si chiar mi-a placut. Si am observat ca in ultima vreme am tendinta sa folosesc farduri metalice, nu ma mai atrag cele mate.

    RăspundețiȘtergere