luni, 3 octombrie 2011

When you go black you never go back.

Bun citat. Asta pentru ca daca ai apucat sa prinzi gustul negrului, intotdeauna o sa-ti doresti macar putin, macar undeva...Pt mine negrul este "the colour", intotdeauna ma salveaza de la orice, cand nu stiu cum sa ma machiez fac un smokey, cand nu am inspiratie de "asortare" merg pe all black. Intotdeauna o sa iesi bine daca apelezi la negru. Singurul loc unde nu-mi cade bine negrul este pe unghii si pe buze, in rest negrul ma atrage si avantajeaza intotdeauna. Chiar si tenul mi se pare ca arata mai luminos si mai fresh intr-o tinuta all black.
Accesoriul negru care ma atrage cel mai mult sezonul asta este geanta. Adica gentile, as mean cat mai multe si daca se poate cu accesorii aurii aplicate. Pentru ca geanta cross body este out si chiar daca imi pare rau dupa ea pentru ca era foarte practica (nu le-am aruncat, nu sunt chiar atat de fashion addicted dar le port din ce in ce mai rar) aleg acum sa port genti cat mai office cu bareta scurta, lady like. Sunt si acestea foarte versatile, exceptand tinutele foarte sport unde nu indraznesc sa le port si nici nu mi se pare ca merg. Am facut cateva achizitii mortale din second handurile clujene pe care o sa vi le arat intr-un post viitor, cand o sa reusesc sa intru in posesia unui aparat foto mai omenesc decat cel pe care-l detin.
Pana atunci, aveti mai jos cateva modele de inspiratie daca sunteti adeptele acestui stil. Cu siguranta, daca cautati bine in dulapul bunicii o sa gasiti ceva asemanator, de cand am inceput sa caut asa ceva nici nu stiti cate bunicute fashion am vazut purtandu-le. Pacat ca eu nu am una in dotare.:(

3 comentarii:

  1. Ai dreptate cu negrul. Cat despre genti, caut si eu ceva de genul asta de ceva vreme (singura care nu ma atrage din pozele tale e prima), dar la ce criterii am - sa arate si bine si nici sa nu-mi ruineze bugetul - nu prea gasesc. Astept pozele cu capturile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  2. adevarat despre negru, despre faptul ca cele crossover sunt out, iar acum e timpul gentilor lady like, de mana ;) si eu detin una neagra vintage de mana si merge la ORICE, o ador!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place penultima, am facut o pasiune pt genti din material, e pe wishlistul meu de ceva timp:))

    RăspundețiȘtergere