vineri, 9 septembrie 2011

H&M wishlist.

Vine H&M la Cluj. Abia astept si orice fashionista din Cluj e in asentimentul meu. Pentru ca tortura zilelor ramase sa fie si mai mare, intru zilnic pe siteul lor si ma gandesc ce mi-ar placea, imi imaginez cu ce mi-ar sta bine...va dati seama, intind coarda la maxim. Am citi cu nesat posturile Siginei si ale lui Laci care au fost invitati la Bucuresti intr-un press trip sa vada noua colectie ce urmeaza sa intre in magazine si se anunta a fi exact pe gustul meu, haine simple dar cu atitudine. Am ales mai jos 10 articole pe care mi le doresc, de fapt ca sa fiu clara mi le doresc pe toate dar cele de mai jos o sa aiba prioritate in ravagiul financiar ce urmeaza sa il fac. Daca sunteti fane H&M va invit sa aruncati cu ochiul pe site inainte sa ajungeti in magazin ca sa puteti merge drept la tinta. In sfarsit s-au terminat vremurile cand toate excursile in marile capitale europene erau pe jumatate cu scopul de a ma bucura de colectile H&M. Ma puteti numai supercificiala, addicted si cum mai vreti, e dreptul meu sa am o pasiune, da :D ? Chiar daca pasiunea mea sunt carpele, cum zicea cineva. Carpele frumoase, pentru mine inseamna arta.:)
Aceasta jacheta:

Acest cardigan in culori superbe:
Acesti pantaloni:
Fundita pentru par:
Niste botine calduroase:
O fusta office:
Accesoriu pentru mana:
Cizme casual:
Aceasta bluza/rochita extrem de cozy:
Si o geanta din piele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu