marți, 6 septembrie 2011

Boho Chic

Categoric, este stilul meu preferat si cel pe care il adopt cel mai des si in care ma regasesc in cea mai mare masura.Stilul boho chic isi are radacinile in curentul hippie si devine cu adevarat popular undeva in jurul anului 1960. Acest stil este de fapt o alaturare de elemente, de unde si numele, boho vine de la bohemian= boem iar chic vine de la eleganta frantuzeasca. Astfel, se combina elemente boeme cu elemente elegante si rezulta stilul boho chic. Acest stil promoveaza sau mai mult decat atat, transmite libertate, creativitate, stil, eleganta, feminitate dat in acelasi timp putere. Il poarta si il promoveaza cele mai inspirate femei din istoria modei. Elementele cheie ale stilului boho chic sunt culorile naturale, broderii, dantela, macrameu, piele, margele, forme nestructurate, materiale usoare, bijuterii din lemn, cardiganurile, masuri mari, impletiturile in par si palariile. Per total, este voie sa combini elemente diferite, texturi diferite iar un cuvant de baza in boho chic este suprapunerea. Desi elementele pot fi extrem de chic, lookul trebuie sa arate efortless. Reginele boho chic din lumea celebritatilor sunt fara indoiala Sienna Miller si Kate Moss.
Intre Sienna si Kate, care vi se pare ca poarta mai bine stilul boho?

4 comentarii:

  1. imi place mult stilul boho, il port mereu, mi se pare tineresc si indraznet. Dintre cele doua o prefer pe Sienna, mi se pare mai creativa si i se potriveste stilul de minune ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place extrem de mult tinuta Siennei din a treia poza! nu ai idee de unde imi pot cumpara si eu o caciulita beanie ca a ei?

    RăspundețiȘtergere
  3. @stilistele: si eu o prefer pe Sienna, poate si datorita faptului ca este mai feminina.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Agnes: am vazut caciulita foarte asemenatoare in Accesorize dar nu stiu daca auscos deja la lumina accesorile pentru toamna iarna. Poti sa iti faci singura daca stii sau cunosti pe cineva care stie sa croseteze.

    RăspundețiȘtergere