luni, 15 august 2011

Picioare perfecte- 5 minute.

Stiu ca multe dintre noi nu avem picioare perfecte. Nici eu nu am desi mi-as dori pentru ca cel mai frumos lucru la o femeie mi se par picioarele, mai ales acelea celulita free, putin bronzate iar daca mai sunt si o idee lucrate...chiar si eu intorc capul admirativ dupa ele.
Daca nu le avem in stare naturala asa va impartasesc eu un mic secret prin care puteti obtine niste picioare de invidiat in cateva minute fara excerictii ci prin...machiaj. Trucul acesta il puteti folosi la evenimente mai deosebite sau intr-o seara in care vreti sa aratati de milioane, niciodecum nu merge utilizat zi de zi.
Primul pas este sa fiti perfect epilata si exfoliata. Luati un fond de ten pe care il aveti la indemana, de preferat o idee mai inchis decat cel pe care il folositi pe fata si puneti in causul palmei o gramajoara de fond de ten, aproximativ cantitatea dubla decat folositi pe fata si de doua ori cantitatea fondului de ten adaugati in causul palmei o lotiune hidratanta de corp. Amestecati si veti obtine o compozitie usor colorata cu care masati foarte bine piciorul de sus pana jos. Aveti grija sa insistatati in masaj ca sa se uniformizeze perfect culoarea. Repetati procedura pentru celalalt picior. La fel ca si la machiajul fetei fixati cu o pudra translucenta pe care o aplicati usor de sus pana jos cu o pensula mare. Daca vreti sa adaugati un plus de lungime si in acelasi timp sa subtiati optic piciorul cu o pensula pentru blush aplicati putina pudra bronzanta pe lungimea piciorului, atat in fata cat si in spate. Fondul de ten este de preferat sa fie rezistent la transfer ca sa nu se ia pe rochie sau pantalon.
Acest truc arata senzational seara sau la lumina de interior, este posbil ca la lumina naturala sa se observe "retusurile" mai ales daca nu ati reusit sa omogenizati foarte bine compozitia.
Este un sistem pe care eu il flosesc cu succes de mai bine de un an si datorita caruia am primit foarte multe complimente.
Inspiratie pentru picioare perfecte:


3 comentarii:

  1. ce bine suna trucul asta! si asa de usor de realizat! mult mai usor decat cate 2 ore la sala zilnic :))

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant, chiar nu m-am gandit la asta:)) mai usor ca cele 2 ore de sala insa nu la fel de eficient:))

    RăspundețiȘtergere
  3. @tot sala e baza. Sau exercitiile facute acasa sau alergatul, depinde ce iti face placere. Eu sunt pe sezoane. Cand alerg, cand ii dau bataie acasa in timp ce ma uit la filme, depinde de dispozitie.

    RăspundețiȘtergere