vineri, 26 august 2011

Astazi ma inspira...

Nu-mi place Gina Pistol. Mi se pare ca are fata de...de. Desi e o femeie frumoasa, atitudinea si nenumarate pictoriale in care a aparut dezbracata mi-au format o perere nu tocmai fericita despre ea si in plus de asta, habar n-am cu ce se ocupa si de ce apare la televizor. In fine, asta e treaba ei, ce vreau sa subliniez este ca si daca nu imi place de ea imi place mult stilul vestimentar pe care il adopta in ultima vreme. In fotografia de mai jos am ramas extrem de placut surprinsa de alegera vestimentara pe care a facut-o. Rochia extrem de simpla dar in acelasi timp foarte frumoasa, coafura impecabil de lejera si nepretentioasa plus machiajul minimal ma fac sa ii dau nota 10 + pentru aparitie. Ce imi place foarte mult este faptul ca desi este acoperita arata foarte sexy dar deloc vulgara. Bravo!

Un comentariu: