joi, 28 iulie 2011

Ce mai purtam la toamna?

Daca vara asta ne-am putu face de cap cu paleta de culori si ne-a fost permisa si chiar incurajata orice exagerare coloristica lucrurile se tempereaza spre toamna si aproape majoritatea propunerilor designerilor vin in culori neutre. Foarte putin am regasit cate o mica pata de culoare, poate un accent rosu sau albastru dar nici urma de galben, roz, mov sau alta culoare neon cu care ne-am obisnuit retina vara aceasta. Pana si verdele apare in varianta sa temperata, gen frunza ofilita. Pe mine ma bucura aspectul, odata cu venirea toamnei simt nevoia sa fiu mai nostalgica si din punct de vedere vestimentar. Pentru cine nu se poate obisnui cu schimbarea, poate pastra neonurile pentru accesorii sau...machiaj.
Cateva sugetii frumoase:

Chanel
Chloe


                                                                     Christian Dior
                    
                                                                      Isabel Marant


                                                                   Louis Vuitton
        
                                                                            Miu Miu

                                                                          Valentino

Sursa foto: aici

4 comentarii:

  1. Propunerile Chanel si Miu Miu imi plac foarte mult :).

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie la fel dar as adauga si superba rochie Valentiono.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac noile colectii pentru iarna , oricum vara tot timpul vor fi aceste culori vesele :X

    RăspundețiȘtergere
  4. sut superbe propunerile astea...sunt 100% de acord cu temperarea in materie de culoare la venirea toamnei; si eu simt acelasi lucru.

    RăspundețiȘtergere