marți, 12 aprilie 2011

Back!

Imi pare rau ca am lipsit atat de mult de pe blog dar pana in acest moment nu am avut acces la internet. Sper ca mi-ati dus dorul! :)
Si daca tot am revenit am zis sa revin cu un review la un produs care imi place si pe care il folosesc deja de cateva saptamani. In cautarea rimlului perfect si pana imi soseste Ysl Efect Faux Cills, am intrat intr-un magazinel de cosmetice sa iau ceva de rezerva si am ales Rimmel Sexy Curves.
Eu intotdeauna m-am inteles bine cu genul acesta de periuta, respectiv din plastic. Minunea a costat doar 17 lei si sunt foarte multumita de achizitia mea. Curbeaza si contureaza genele extraordinar de frumos, nu curge, nu se intinde, nu se usuca urat si nu face zgrabunte. Contrar pretului mic isi face treaba foarte bine si nu se compara cu rimelul de la L'oreal desi este un sfert din pretul aceluia. Are efect de alungire si volum, le face pe amandoua dar se descurca mai bine la partea cu volumul. Mie imi place acest produs foarte mult si o sa-l mai cumpar cu siguranta! Oricum, planuiesc ca pentru nunta ( mai e putin) sa imi aplic gene false, din acelea aplicate fir cu fir pe genele mele naturale si care se presupune ca au durata de viata o luna. O sa va tin la curent cu aceasta chestiune. Voi ati avut gene aplicate? Mi-ar prinde bine niste sfaturi, daca merita sau nu, cam care sunt preturile...

6 comentarii:

  1. Am avut si eu gene aplicate,dar sunt costisitoare ca si pret ptr ca trebuie sa tot mergi odata la 3-4 saptamani ptr refill.
    Si sa dau 4oo de lei odata la 3 sapt mi se pare cam mult,asa ca dupa vreo 2 luni am renuntat :))
    Dar ptr nunta merita efortul,mai ales ptr ca rezultatul este super natural si nu se vede nici cu lupa ca nu sunt genele tale :))

    RăspundețiȘtergere
  2. pai nici eu nu vreau ca o solutie permanenta, asa numai, sa fiu o mireasa cu o privire mai intensa.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu zic ca mai bine iti pui gene false individuale :)

    RăspundețiȘtergere
  4. unde ai gasit acest rimel la un pret asa bun?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Diana Emma: la un magazinel din centrul Clujului.

    RăspundețiȘtergere