duminică, 20 martie 2011

Tentatii Bio

Bio, fara conservanti, fara parabeni, fara coloranti, fara miros...fara, fara, fara! Sunt cuvintele cele mai des folosite acum in reclame, in prospecte, sunt promisiunile pe care producatorii ni le fac la fiecare pas. Am ajuns la o maturitate atunci cand cumparam un produs, daca acum cativa ani ne lasam cucerite de un brand, ulterior de o reclama, acum intoarcem produsul si ne lasam cucerite de ce scrie pe spatele acestuia la lista de incrediente. Eu nu cred in crema suta la suta naturala care face minuni, pe langa ca orice produs cu incrediente numai naturale ar trebui sa aiba un termen de valabilitate extrem de redus, cred si ca sunt anumite componente chimice din compoitia unui produs care nu dauneaza. Daca vedeti pe raftul unei farmacii sau a unui magazin o crema care "se da" bio si are termen de valabilitate 2,3 ani sau poate si mai multi, cu siguranta nu este adevarat. Prefer sinceritatea producatorului, vreau sa mi se spuna exact ce cumpar ( oricum cumpar pt ca ma las vrajita foarte usor de descrieri si promisuni, va vine sa credeti ca nu am terminat in viata mea o crema? am o tona de creme si cremulite dar nu reusesc sa dau gata niciuna pt ca mai apare iarasi ceva care imi face cu ochiul )

Un produs natural de care se tot vorbeste in ultima vreme este uleiul de argan, se gaseste atat in stare naturala cat si ca incredient principal in produse de ingrijire.Este foarte bogat in vitamina E si steroli, are proprietati antioxidante mult peste media intalnita in alte incrediente, deci este un produs foarte eficient in lupta impotriva imbatranirii. Ce este minunat la acest ulei este faptul ca poate fi folosit pentru ten, unghii, par, zone foarte uscate. Da stralucire tenului, il ajuta in lupta cu procesul de imbatranire, hidrateaza, calmeaza...mie mi se pare minunat.

Eu nu l-am folosit in stare pura, il folosesc de o luna in crema de la Galenic cu ulei de argan, pentru ten uscat si imbatranit. Nu am nici ten uscat, nici imbatranit dar observ ca se comporta extraordinar, nu mi-a ingrasat fata deloc, din contra o simt tot mai vitalizata si mai intinerita.

Preturile acestui produs sunt maricele, cam 50 de ml de ulei de argan in stare pura sunt undeva in jur de 170 de lei si o crema cu acest incredient tot in jurul acestui pret se invarte dar daca doriti sa folositi ceva natural, suta la suta eficient eu va recomand din inima acest produs. Merge excelent pe tenurile obosite, imbatranite dar este foarte bin de folosit si prevenitv. Am observat ca si Andreea Raicu foloseste acest produs. In farmaciile Sensiblu se gaseste produs de gama L'erbolario si Galenic. Nu l-am cautat si in alte locatii dar cred ca este produs de multe firme cosmetice.

Pe langa creme pentru ten, acest incredient mai apare si in creme de maini, spume de baie, creme de corp...etc. In concluzie, daca vreti ceva care nu doar promite ci si face, mergeti pe uleiul de argan, eu zic ca merita. Nu degeaba este numit aurul marocului.

2 comentarii:

  1. Lavi as zice ca e prematur sa folosesti o asemenea crema. Cand vei avea tenul imbatranit si uscat ce o sa mai folosesti? Ar fi mai potrivit sa iti iei ulei de argan in stare pura si sa il folosesti pe post de crema de noapte uneori sau in masti cosmetice preparate de tine. Se gaseste online la preturi foarte bune, in niciun caz nu 170 lei, ci cam 50-60 lei/50 ml. este acelasi ulei de argan de la Galeni, fara sa mai platesti brandul.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Roxana: eu incerc sa merg mult si pe preventie, crema aceasta nu contine nici hialuron, nici Q10 ca sa fie antirid. Si chiar daca e prea devreme, eu sunt persoana care testeaza orice ii pica in mana, nu ma pot abtine. :) Stiu ca nu e ok intotdeauna dar fiind consultant imi place sa stiu ce recomand in farmacie si cum se comporta un produs.:) O sa caut uleiul si la preturi mai mici, sunt convinsa ca exista, mersi de sfat. Te pup

    RăspundețiȘtergere