luni, 14 martie 2011

Chestii noi.

Imi pare rau ca a trecut asa de mult timp de la ultima postare dar efectiv am fost...in pana de idei.O sa incerc sa scriu zilele urmatoare cateva posturi despre bolile de piele ale secolului nostru: dermatita atopica, psoriazis, acnee dar o sa imi ia un timp deoarece nu sunt medic dermatolog si trebuie sa fac cercetare ca informatiile pe care le aduc sa fie valide asa ca mai dureaza sa fur si eu dinr-o parte si din alta informatii avizate. Sunt si datoare cu cateva taguri pe care sper sa reusesc sa le fac zilele acestea.
Vroiam sa va vorbesc despre un produs pe care l-am folosit zilele acestea si de care sunt tare multumita: sprayul termoprotector cu proteine de la Toni&Guy.


Pe langa ca toate produsele din gama miros superb si mirosul persista, sprayul acesta chiar isi face treaba. Ma rog, la partea cu termoprotectia nu imi pot da seama daca parul meu este mai protejat sau nu dar la partea cu proteinele pot sa spun ca acestea inmoaie parul, il fac mai fin, mai matasos si chiar si varfurile despicate nu se mai vad deloc.Eu il aplic si inainte de a ma usca pe par si cateva pufuri pt luciu dupa ce am intins parul si se vede diferenta.Costa in jur de 40 de lei.
Am mai folosit in ultimul timp samponul cu citrice de la Herbosophy. Pe langa faptul ca si acesta miroase foarte bine, are o aroma fresh destul de puternica, nu pot sa spun ca am observat mare diferenta inainte si dupa folosirea acestui sampon, desi in opinia mea orice sampon nu face decat sa curete, mastile fac diferenta.Costa in jur de 19 lei.
In cazul in care aveti tenul extrem de sensibil, iritabil sau ati suferit vre-o interventie chirurgicala sau estetica mai agresiva vreau sa va anunt ca s-a lansat Toleriane Ultra din gama La Roche Posay, un produs destinat pielii sensibile si foarte sensibile care are in compozitie un numar extrem de limitat de incrediente si un procentaj mare de apa termala.Ambalajul este etans si este exclusa contaminarea produsului cu bacterii din aer sau de pe mana.
Va rog sa nu uitati ca a venit caldura, incepeti sa folositi produse cu factor de protectie daca iarna le-ati evitat pentru a elimina orice riscuri!

3 comentarii:

  1. Si eu am folosit acest spray si am fost foarte multumita de el. Chiar face toti banii, iar atunci cand bugetul e mai restrans folosesc spray termoprotector de la Dove. E destul de ok si acela, pretul e la jumatat si parul miroase extraordinar de frumos chiar si 2-3 zile (depinde de mediul in care stai).

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu spray-ul. Se termina wella si e cazul sa incerc altceva

    Ai un tag la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  3. uuuu...ma tenteaza si pe mine Toni&Guy! Pup

    RăspundețiȘtergere