marți, 18 ianuarie 2011

Tag & tell.

Am primit un tag de la Anca si de la Irynuk carora le multumesc foarte mult ca s-au gandit la mine, ma bucur foarte mult cand primesc taguri. Sper ca persoanele care imi citesc blogul sa ma cunoasca mai bine prin intermediul acestor raspunsuri.

Asadar,
1.Dacă vi s-ar propune sa va scrieti biografia, carui scriitor i-ati incredinta sarcina asta? Lui Ion Creanga ca sa o realizeze intr-un mod cat mai amuzant, avand in vedere ca nu e prea mult de scris si nu sunt un personaj foarte interesant.
2. Care sunt motivele pentru care i-ati încredinta lui sarcina asta? Pentru ce am spus mai sus.
3.Este sfârsitul lumii. Ce carte ati pune in capsula cosmică pentru a păstra o <> a umanitătii? Biblia.
4. Cum arata pentru dvs. pauza ideala pentru a citi o carte? Ploua afara, e cald in casa, stau pe fotoliul albastru cu veioza langa mine si cu un ceai cald de mere cu scortisoara.
5. Daca ati avea puterea de a <<sterge>> un personaj de roman care ar fi acesta? As sterge-o pe Jane Seymour din The other Boleyn Girl, de fapt si din roman si din istorie.
6. Care sunt motivele pentru care ati sterge acest personaj? Henric s-a indragostit de ea si din acest motiv i-a taiat capul sotiei sale, Anne Boleyn.
7. Cati kilometri ati merge pentru a gasi o carte? As merge destul daca ar fi o carte pe care mi-as dori-o foarte mult.
8. Dacă ar fi posibil sa va intoarceti in trecut ce scriitor ati vrea sa intalniti? As vrea sa o intalnesc pe Margaret Mitchell.
9. Care ar fi primele cuvinte pe care i le-ati adresa? De ce i-ai dat lui Scarlet numele acesta?
10. Descrieti biblioteca visurilor voastre. O biblioteca imensa in care sa se regaseasca tot ce inseamna beletristica.

Si tagul nr.2:
Un ceva: o casa.
O melodie: BEBE-Siempre me quedara-http://www.youtube.com/watch?v=IzF32qOm9LQ
 Un film pe care vreau sa il vad: Orice film in care joaca Natalie Portman.
Ma uit la: Momentan ma uit la Brothers and sisters.
 Vreau sa ma uit la: am vazut aproape toate serialele, nu prea stiu la ce as vrea sa ma mai uit.
O formatie: Bon Jovi. :*
Un citat: nu am o preferinta.
Imi doresc : sa am o fetita.
Un cuvant care te face să il pronunti de nenumărate ori: si eu.
Dacă ai putea schimba culoarea cerului: e perfecta culoarea cerului.
Ai dori: sa nu mai fim nevoiti sa suportam atatea umilinte in tara asta. Sa avem un nivel de trai mai bun.

Dau mai departe acest tag tuturor fetelor din blogrollul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu