joi, 27 ianuarie 2011

Sete de minerale.

Apa termala este una din minunatiile care a aparut destul de recent pe rafturile cosmeticelor. Foarte multa lume inca nu o considera necesara si se fereste sa cheltuie banii pe un produs despre care nu stie prea multe. Eu folosesc apa termala de la Ivatherm, este apa termala Herculane, singura apa termala din Romania care este folosita in scopuri cosmetice. Nici eu nu am indraznit sa imi cheltui banii pe un produs despre care nu stiam mare lucru, am primit-o cand am castigat un concurs la revista Cosmopolitan si de atunci o folosesc constant. Nu pot sa spun ca a devenit absolut necesara in ritualul meu de ingrijire dar m-am surprins din ce in ce mai des cautand-o cand imi simt tenul obosit si tern. In fixarea machiajului nu am folosit-o desi am auzit ca functioneaza excelent dar pe mine nu ma prea atrage ideea sa imi aplic ceva umed pe fata dupa ce am aplicat machiajul. Poate fi folosita atat pentru ten dar si pentru corp, pentru calmarea iritatilor, a arsurilor solare, dupa epilare, deci este multifunctionala.


Ce promite: Apa termala Herculane, bogata in saruri minerale si oligoelemente indispensabile (Fe, Cu, Zn, Ca, Al, Mg), respecta echilibrul osmotic al celulelor si este pura bacteriologic. Calciul actioneaza ca antiinflamator si are efect antialergic, Zincul si Cuprul au un rol cicatrizant si antiseptic, Magneziul are rol protector.

Mineralele si oligoelementele au importanta majora in activarea si mentinerea echilibrului enzimatic si imbunatatirea metabolismului celular. Foarte apreciata de dermatologi pentru proprietatile ei calmante, antiiritante asupra pielii sensibile, ea favorizeaza cicatrizarea si protejeaza impotriva imbatranirii.
Ce cred eu :
+ imi place pentru ca are un efect calmant care se simte de la prima utilizare
   miroase placut
   reduce roseata
   revigoreaza tenul
   hidrateaza ( eu o las pe ten pana se usuca de tot, nu sterg surplusul si nu am observat sa usuce tenul ba din contra)
   e racoritoare
  
- are un gust usor sarat si imi intra tot timpul in gura

As mai cumpara-o? Da, cu siguranta as mai cumpara-o pentru ca m-am obisnuit cu ea, ii simt efectele, ma relaxeaza gandul ca e ca un coktail de minerale pentru fata si imi place senzatia pe care o lasa tenului meu. Sa nu va asteptati sa faca minuni pentru tenul vostru, nu o sa va revolutioneze tehnicile de ingrijire dar eu zic ca este benefica si isi merita banii. Costa in jur de 20-40 de lei in functie de gramaj.

6 comentarii:

  1. eu am inceput sa folosesc de la inceputul anului apa termala. am de la vichy. n-am lasat-o sa se usuce pe fata niciodata. chiar scrie si pe eticheta ca trebuie sters surplusul dupa cateva secunde.
    cred ca difera de la apa la apa

    RăspundețiȘtergere
  2. @ A.M. : si eu asa stiam dar de multe ori eram atat de obosita incat adormeam cu ea pe fata si nu am simtit sa imi usuce tenul. Ba mai mult, am citit ca treaba asta cum ca trebuie neaparat stearsa ar fi un mit, deoarece nu mai reuseste sa isi faca asa de bine efectul. Nu stiu care e adevarul, cert este ca mie nu mi-a facut rau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am apa termala de la LRP.
    Nici eu nu o folosesc pentru fixarea machiajului, mai ales ca am citit ca la cateva minute dupa aplicare trebuie sters surplusul cu un servetel. Am impresia ca sterg tot machiajul.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Chocolate : poate ca functioneaza daca lumea zice ca asa e dar eu nu ma simt confortabil sa o folosesc in varianta asta.:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Folosesc de ceva timp apa termala herculane de la Ivatherm si imi place ff mult. nici eu nu sterg surplusul, o las sa se evapore de la sine. Imi place mult pentru ca imi revigoreaza tenul, dar pt. fixarea machiajului cred ca am folosit-o de vreo 2 ori.. insa nu am fost foarte atenta la rezultate. In curand trebuie sa imi cumpar alta pentru ca aceasta pe care o am acum e aproape gata. Concluzie: este un produs bun, pe care il voi cumpara in continuare, insa nu este cv. care sa faca minuni.

    RăspundețiȘtergere