miercuri, 5 ianuarie 2011

Primul tag! Iuhuhuhuuuuu...

Nu mi l-a dat nimeni, l-am preluat eu de pe blogul altor fete dar ma bucur ca e primul tag pe care il completez asa ca...sa incepem!

Sunt...o persoana mult prea orgolioasa, desi incerc sa ma modelez in sensul acesta.
As vrea...multe lucruri dar cel mai mult sa am o familie sanatoasa si fericita si sa reusesc pe plan profesional.
Pastrez...prieteniile vechi.
Mi-as fi dorit...sa urmez o facultate de design.
Nu imi place...mararul si faptul ca sunt prea delasatoare cateodata.
Ma tem...de insecte, aici includ si furnica, tantarul si musca. Ma tem foarte rau de absolut toate insectele.
Aud...mereu sfaturile parintilor.
Imi pare rau...ca nu am suficient curaj.
Imi place...sa machiez, sa ma plimb, sa beau cafea, sa stau la calculator, sa mananc ceva bun, sa rad din suflet, sa ma uit la seriale, sa fiu creativa, sa fac pe cineva sa se bucure dar cel mai mult imi place de Radu.
Nu sunt...o persoana care intoarce spatele, iert foarte usor.
Dansez...de fericire prin casa.
Cant..aproape tot timpul, daca nu cant fredonez sau daca nu fredonez fac vocalize.
Niciodata...nu o sa zic NU unei persoane care are nevoie de mine.
Rar...ma deschid in fata unei persoane.
Plang... cand sunt nedreptatita si nu pot demonstra.
Sunt confuza...in momentul de fata, deoarece nu stiu ce alegere profesionala sa fac.
Am nevoie... de mult somn.
Ar fi trebuit... sa invat sa spun NU.
As putea... sa fiu buna in aproape orice domeniu deoarece sunt foarte ambitioasa.

5 comentarii:

  1. te rog sa scrii si despre ingrijirea tenului la barbati.Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciao.
    Am citit tot ce ai scris pe blog pana acum. Inceputul e interesant si nu ma indoiesc ca si restul va fi la fel. Niciodata nu strica o informatie in plus.
    Bafta!
    Ioana Mirauti

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa scriu si despre igrijirea barbatilor cat de curand, mersi de request.
    Ioana, mersi f mult, sper ca o sa ma urmaresti pt ca o sa devina din ce in ce mai interesant. Te pup.:*

    RăspundețiȘtergere